بسته پخش جدید متشکل از Disney+، Hulu و Max به بازار ایالات متحده می آید.
شرکتهای مادر دیزنی، برادران وارنر و دیسکاوری چهارشنبه اعلام کردند که پیشنهادی شبیه به یک بسته تلویزیون کابلی سنتی تابستان امسال در دسترس خواهد بود.
این بسته شامل محتوایی از ABC، CNN، Food Network، Discovery، FX، HBO، HGTV، و دارای برنامه های تبلیغاتی و بدون آگهی هستند.
قیمت بسته جدید هنوز منتشر نشده است، اما منبع گفت که این گزینه تخفیف خواهد داشت CNBC.
ارزان ترین طرح Hulu در حال حاضر 7.99 دلار در ماه است. حداکثر 9.99 دلار در ماه و Disney+ 8 دلار است. با قیمت ماهانه خدمات پخش بدون آگهی، Hulu 17.99 دلار هزینه دارد. حداکثر – 19.99 دلار؛ و دیزنی 13.99 دلار است.
سایر پلتفرمهای جریان قبلاً گزینههای بسته را اضافه کردهاند. Hulu در حال حاضر یک بسته نرم افزاری ارائه می دهد که سرویس پخش جریانی را با Disney+ و ESPN ترکیب می کند.
مطابق با CNBC، دیزنی توزیع کننده محصول جدید خواهد بود. این شرکت هزینه های اشتراک را جمع آوری کرده و درصدی را به برادران وارنر پرداخت خواهد کرد. و کشف.
جی میگوید: «این پیشنهاد جدید گستردهترین مجموعه سرگرمیها را با بهترین ارزش در استریم به مصرفکنندگان ارائه میکند و به رشد و افزایش چشمگیر حفظ مشترکین کمک میکند. B. Perrett، مدیرعامل و رئیس Global Streaming and Games، Warner Bros. کشف، در بیانیه ای.
اعلامیه اضافه کردن استریمرهای Disney+، Hulu و Max در بحبوحه “جنگ جریان سازی” با مجموعه ای از برندها از جمله اپل، آمازون، طاووس، پارامونت، نتفلیکس و دیگران منتشر می شود.
طبق گفته Reelgood که دادههای پلتفرمهای استریم را جمعآوری میکند، حدود 40000 نمایش تلویزیونی و فیلم وجود دارد که میتوان از بین هشت پخشکننده بزرگ انتخاب کرد.
دیزنی ماه گذشته اعلام کرد که در اواخر سال جاری اشتراک گذاری رمز عبور را حذف می کند تا مردم بتوانند حساب های خود را دریافت کنند. این به دنبال حرکت مشابه دیگری توسط غول استریمینگ دیگر به نام نتفلیکس است که خدمات خودکاری را با هدف شناسایی زمانی که چند نفر و خانواده از یک حساب کاربری استفاده می کنند معرفی کرد.
مشترکین Disney+ همچنان می توانند چندین نمایه در خانه داشته باشند. اما فناوری جدید قوانینی را با هدف جلوگیری از اشتراکگذاری حسابهای کاربری خود با اعضای مختلف خانواده و افرادی که با آنها زندگی نمیکنند، اجرا میکند.
نتفلیکس افزایش اخیر مشترکین را به سرکوب اخیر خود در به اشتراک گذاری رمز عبور نسبت داده است. این شرکت گزارش داد که تعداد کاربران جدیدی که برای این سرویس ثبت نام کرده اند افزایش یافته است و از زمان معرفی اقدامات جدید درآمد افزایش یافته است.
موفقیت این کمپین قبلا توسط باب ایگر، مدیرعامل دیزنی، زمانی که اعلام کرد که دیزنی پلاس به اشتراک گذاری حساب ها نیز رسیدگی خواهد کرد، برجسته شده بود.
آقای ایگر گفت: «Netflix استاندارد طلایی در جریان است.
“آنها کار خارق العاده ای و جهت گیری های مختلف انجام دادند. من واقعاً واقعاً به آنچه آنها انجام داده اند احترام می گذارم. اگر ما بتوانیم همان کاری را که آنها انجام دادهاند انجام دهیم، عالی خواهد بود.”